Virtuální prohlídky
Možná už se vám to stalo, jdete po chodníku nebo jedete autem a kolem vás pomalu projede auto s 360° kamerou na střese. Ne, nejsou to policisté s radarem, ale je to auto od google maps, a když se tak za měsíc kouknete na google mapy, tak se tam najdete.
Google maps jsou velice výhodné, často se koukám přímo do mapy, jak se dostanu na to které místo, někdy si procházím i křižovatky, na kterých vím, že budu odbočovat, a často si i hledám místo k zaparkovaní. Ideální pro mě je, když obchod firma nebo třeba ubytovaní kam jedu, má na svých www stránkách odkaz na panorama google maps. Můžu si lehce najit cestu a mam i představu o okolí. Každá firma by měla vynaložit úsilí a usnadnit svým zákazníkům plánovaní cesty k nim, zároveň mohou přidat na své stránky i panoramatické pohledy přímo z výroby nebo ze svých prostor uvnitř firmy, které mohou doložit kvalitu a odbornost firmy. Zákazníka určíte taková virtuální prohlídka firmou potěší.
A na co jsou ještě dobré virtuální prohlídky? V době covidové bylo hodně kulturních a muzejních akcí zakázaných a tak natočit prostory muzea na 360 panorama kameru a dovolit návštěvníkům náhradu za návštěvu alespoň tímto virtuálním způsobem se stalo možností, jak si trochu přivydělat, i když je muzeum zavřené.
Mít svou firmu, ať už prodejnu nebo kavárnu, restauraci či cukrárnu přístupnou přes www stránky, aby se zákazník mohl virtuálně projít celou provozovnou, to je velice moderní způsob prezentace. Obzvlášť rodiče s dětmi uvítají, když se mohou předem podívat do restaurace, obhlídnout dětský koutek a atmosféru restaurace a rozhodnout se v klidu domova, zdali se jim a jejich dětem bude v restauraci líbit.
Napadlo vás nahlídnout virtuálně do nové restaurace, kterou otevřeli u vás ve městě? Líbilo by se vám to, aby si předem mohli prohlídnout prostředí, které vám restaurace nabízí? Já osobně bych se podle virtuální prohlídky rozhodla, jestli ji chci navštívit nebo ne. A co vy? Využili byste virtuální prohlídku?