Počítač ve škole
V dneÅ¡nà dobÄ› je už úplnÄ› normálnÃ, když si poÅ™ÃdÃte poÄÃtaÄ, protože já sama jsem byla velice pÅ™ekvapená, když mi moje sestra také Å™ekla, že by si chtÄ›la poÅ™Ãdit už vlastnà poÄÃtaÄ. MÄ›la jsem jeÅ¡tě s bratrem poÄÃtaÄ napůl, protože my jsme byli starÅ¡Ã než naÅ¡e nejmladÅ¡Ã sestra. My jsme vlastnÄ› také potÅ™ebovali mÃt poÄÃtaÄ dÅ™Ãve, a to kvůli studiu, protože když jsem nastoupila do osmé tÅ™Ãdy a můj bratr do deváté tÅ™Ãdy tak jsme potÅ™ebovali mÃt poÄÃtaÄ, protože jsme už dÄ›lali také informatiku. A mÄ› informatika moc bavila a chtÄ›la jsem v nà být lepÅ¡Ã a stále se zlepÅ¡ovat, protože jsem zjistila, že u nás ve tÅ™ÃdÄ› skoro nikoho informatika nebavÃ.
Docela mÄ› to mrzelo, protože pan uÄitel na informatiku se vždycky hodnÄ› snažil a mÄ› za nÄ›j mrzelo, když tÅ™eba nÄ›kdo nedával pozor. NejvÃce mÄ› vadily dva kluci, kteřà sedÄ›li úplnÄ› vzadu a vždycky vyruÅ¡ovali. A vyruÅ¡ovali úplnÄ› ve vÅ¡ech pÅ™edmÄ›tech. A když jsme mÄ›li informatiku, abychom se dozvÄ›dÄ›li nÄ›co o informaÄnà technologii anebo celkovÄ› o poÄÃtaÄÃch, tak schválnÄ› tito kluci dÄ›lali nepořádek a neplechu. A stále se jenom pÅ™ekÅ™ikovali a mÄ› tohle vadilo. Nejenom, že to vadilo také celé tÅ™ÃdÄ› a panu uÄiteli. A urÄitÄ› mu to také bylo lÃto, ale mÄ› to hlavnÄ› obtěžovalo v tom, že jsem se nemohla soustÅ™edit na výklad, co Å™Ãkal pan uÄitel.Â
Docela hodnÄ› mÄ› to vadilo, a když jsem si potom stěžovala Å™editeli, tak on mi Å™ekl, že s tÃm bohužel už nemůže nic dÄ›lat, že jednoduÅ¡e kluci tak moc nevysuÅ¡ujÃ, ale mnÄ› to vadilo. Bohužel jsem s tÃm ale nic nenadÄ›lala a musela jsem se s tÃm smÃÅ™it. Ale abych se zase zlepÅ¡ila, abych zase nebyla pozadu, i když jsem byla ve tÅ™ÃdÄ› nejlepÅ¡Ã, tak jsem se pÅ™ihlásila do jednoho skvÄ›lého poÄÃtaÄového kurzu. A sice to nenà nic extra a nenà ani intenzivnÃ, ale staÄà mi to, protože alespoň takhle budu dopÅ™edu nÄ›co vÄ›dÄ›t a budu aspoň o půl roku napÅ™ed než moji spolužáci.Â